Over ons
Wij zijn Bento en Marijn. Twee vrienden die al jaren veel met elkaar optrekken en dezelfde passies delen. Eén daarvan: festivals. De energie, de muziek en vooral de unieke stijlen die je daar ziet, inspireerden ons om samen een kledingmerk te starten.
Wat begon als een idee, groeide al snel uit tot iets groters. We gingen kijken naar wat jongeren écht leuk vinden, begonnen met ontwerpen en ontdekten hoe leuk het is om iets eigens te creëren. Ons doel? Kleding maken die meegaat met de trends, maar toch uniek blijft.
Of je nou in de kroeg staat met vrienden, losgaat op een rave of festival, een rondje gaat hardlopen door de stad, het kan bij ons!